joi, 17 iulie 2014

Introducing Me

Hello there!
   My name's Sonia. I'm 16 and I'm currently studying at a german high-school located in a ravishing city in Romania, called Cluj-Napoca.
            I'm about to start blogging because it's been one of my dreams since I was a little kid: having my own blog, where I can escape for a couple of minutes from the world I live in, where I can write about my passions, hobbies or even just random facts that may be useful at one point in your life, guys!   So...I'm quite new around here, but I'm hoping you'll do me a favor not to judge me at first sight. Looking forward to writing my first post soon! xx


                             
     

Heey! 
            Eu sunt Sonia. Am 16 ani si studiez la un liceu ce se axeaza pe limba germana din încântātorul oras Cluj-Napoca.
           
            M-am hotārât sa incep sa mā dezvolt in acest domeniu, deoarece intotdeauna am visat sa am propriul meu blog, unde sā pot sa ma detasez câteva minute de lumea care mā înconjoarā, unde sā imi pot impārtāsi pasiunile si hobby-urile sau poate doar sa dau niste sfaturi, care sā vā fie folositoare mai devreme sau mai tarziu.  Sunt noua in domeniul acesta, asa cā putin sprijin m-ar ajuta mult. Astept cu nerābdare sa scriu prima postare! xx
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu